Ben Kıvanç, Ben Burak

Ben Kıvanç, Ben Burak İllüzyon Gösterisi Ben Kıvanç, Ben Burak İllüzyon Gösterisi


Onlardan sadece illüzyon gösterisi bekliyorsanız yanılıyorsunuz! Daha önce yaşamadığınız bir tecrübe vardı. Artık o da kalmayacak…


Yeni hazırladıkları Ben Kıvanç, Ben Burak gösterileri, 7′den 70′e herkesin ilgisini çekiyor.


“SSK doktoru gibi bakma abla geeeeeel!

Şaşırmak istiyorsan. Geeeeel!

Eğlenmek istiyorsan. Geeeeeel!

Ablaaa almasan da gel kalabalık görünsün!

Kahkaha mı atmak istiyorsun? Yine geeeeeeel!

Hayallere mi dalmak istiyorsun? Geeeeeel!

Eşini, dostunu, çocuğunu, arkadaşını sevindir. Geeeeeel! Bi milyouuuun bi milyouuuun!

Ambulanssss çağırın. Bu tezgahın sahipleri çıldırdı. Triko bi milyouunnnnn! Geeeel!


Ailenizle veya arkadaşlarınızla seyredebileceğiniz bu sıradışı gösterilerinin en büyük özelliği interaktif olması… Bütün seyirciler illüzyonun bir parçası olacak ve salondaki tüm izleyenler gösterilere katılacak.


Her sihirbazlık öğesinin içinde bir hikaye ve her hikayenin içinde bir kahraman var. Bizim hikayelerimizdeki kahraman da sizsiniz…”


Katıldıkları uluslarası bir illüzyon yarışmasında aynı gösteriyi yaparak tanışan Kıvanç ve Burak, birlikte Türkiye’de bir benzeri olmayan Stand-up Magic temasını yarattı.


Kıvanç ve Burak, 2011-2012 yılında International Magic Soceity tarafından Merlin Ödülü olan “En İyi Büyük Sahne Sihirbazı” ve “En İyi Manipülatör” seçildi.


“Biz sahnedeki yerimizi aldık, hadi sizleri de bekliyoruz…”



Ben Kıvanç, Ben Burak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder